Min helg

Vilken underbar helg jag har haft!

Fredag
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde på förmiddagen men jag antar att jag sov länge och sen träffade jag Johan. Vi kollade på film och käkade gott med mina föräldrar och sen gick vi ner till Jojjo. Stanna där och toh en dricka och sen gick vi + Albert hem till Johan. Det var väl kanske meningen att det skulle bli en lugn kväll men sen åkte drickan fram och musiken på och så kunde vi inte hejda oss. Vi rockade och buggade fram till halv 5 på morgonen då det var dags för oss att gå hem :)

Lördag
Jag och Johan körde in till stan vid middag. Eftersom jag fyllt år tog Johan med med mig på bio och resturang. Vi kollade på Arn 2. Den var väldigt bra men jag gillade ettan bättre. Sen gick vi till Bulls och käkade hamburgare.
Jag släppte Johan hos Ocke sen och jag fortsatte hem till Joel på 20 årsfest. Grattis igen! Skoj att träffa folket igen. Vi droh alla in till stan sen där jag träffade bla Samuel, P-J, Tomas, Gurra etc etc. Sjukt roligt att få träffa allihopa igen.

Söndag
Vaknade upp hemma hos Jenny. Hon och jag skulle gå bort och pumpa hennes cykeldäck på en mack och eftersom jag bara hade högklackat med mig trodde jag att jag kunde gå barfota! Det skulle jag INTE gjort. Har aldrig haft så jävla ont i tassarna innan. Nu snackar vi blåsor och hela köret. Hade jag haft en rullstol lagom till hands så hade jag lätt varit tvungen att åka i den. men men. Jag åkte inom Millan och sa hej på vägen hem. När jag kom hem gick jag upp till Johen men somnade i hans soffa rätt snabbt efter jag kom. När jag vaknat gick vi hem till mig och kollade på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback