Söndag.. och lite lördag

Oj vad det går segt med inlägg här på senaste tiden. Jag får väl skylla på att Sverige är för tråkigt och att det inte händer någonting. Allefall ingenting som är värt att skriva om. För jag antar att ni inte bryr er så mycket om vad jag åt till lunch, vilka tv program jag kollade på eller vilken tid jag gick och la mig.

Igår var det planerat att åka in till Halmstad för att fira Jossan. Tyvärr var jag på tok för trött och plånboken skriker efter pengar så jag hade inte så mycket annat val än att stanna hemma med mamma och pappa för att kolla på fotbollen. Träffade Johan och Johanna lite på kvällen vilket alltid är skoj. Vi smed lite planer inför nästa jönköping resa som kommer bli succé. Jag vill åka dit NU. Det är nästan lite svårt att toppa förra veckans vistelse men denna kommer nog faktist bli bättre. Speciellt när jag har både Johanna OCH Johan där.

Nu ska jag slappa lite och sen vill Johan att vi ska gå ut och gå. Det gör ont i kroppen bara jag tänker på det. Att röra på sig är ju verkligen inte min sak förutom om jag står på ett dansgolv och Britney Spears dunkas från högtalarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan, partysygen ja blir när du skriver om britt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback