min helg

Fredag:
Jag och Johan åkte in till stan efter lunch. Gick där och strosade nån timme. Jag valde ut ett par snygga jeans till Johan som han så snällt köpte :) På kvällen åkte vi hem och jag gjorde inte så himla mycket. Jag och mamma var ensamma hemma då det fick bli en myskväll i soffan med henne.

Lördag:
Johan bjöd upp mig på frukost hos honom. Tack för frallorna, honey! Senare åkte jag och Jenny hem till farmor och farfar för att ta en liten fika och hälsa på. På kvällen hade vi familjemiddag eftersom alla var hemma samtidigt för första gången på en månad. Jag valde mellan att åka in till stan och ta en stänkare med Johanna på kvällen eller stanna hemma. Latheten tog över och jag stannade hemma.

Söndag:
Mamma, Pappa, Jenny och jag åkte till gekås. Jag tröttnade efter 5 minuter och ville åka hem men det fick jag ju inte riktigt. Jag och Johanna körde Fredde till bussen i Gislaved när jag kom hem och efter det kom Nickeponken och hälsade på mig. Mycket trevligt att träffa honom igen. Jag och Sandra träffade ju han och hans kompisar i New York när jag hälsade på henne där första gången i december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback