usa update :(

Jag har varit lite deppad de senaste dagarna. Detta beror framförallt på att det kanske inte blir av att jag flyttar tillbaka till usa. Grejjen är den att jag skulle flytta ihop med min kompis Ben. Ben's faster har en lägenhet precis jämte den skolan där jag ska gå och under ett halvår bor hon i florida. Så Ben får bo där gratis från november - maj när hon är i Florida. Lägenheten ligger på 19e våningen och är stor som ett hus. Allt var perfekt. MEN, nu är det så att hon kanske inte låter Ben bo där detta halvåret.

Detta gör ju helt klart beslutet mycket svårare för mig. För det första kostar ju skolan skjortan i usa. Nu snackar vi högt över min ekonomi. (men det är värt det så mycket som jag vill det) Sen utöver det måste jag ju betala en hyra + köpa bil, försäkring och bensin och allt vad det innebär för att kunna ta mig till skolan.
Och nu måste jag se allvaret i det hela. Vill jag ta fetaste lånet till detta? Jag vet att jag älskar usa men hur mycket pengar är det värt att lägga på det?
Läsare, be en stilla bön att jag och Ben kan bo i lägenheten!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag bad faktiskt :D

2008-09-24 @ 22:30:25
Postat av: Jessica

jag bad faktiskt :D

2008-09-24 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback