Kräftskiva i Jönköping

Nu är jag hemma från Jönköping och tre underbara dagar. Tog tåget upp i onsdags och när jag kom fram gick jag och Karlsson ut och käkade. Efter det gick vi och hälsade på hennes brossa på en förfest men stannade inte så länge.

Igår hade Johanna lektion på morgonen men jag stannade kvar och sussade. När hon kom hem myste vi ner oss i soffan för att maraton kolla på sex and the city. Självklart var det party som stod på schemat för kvällen. Jag gjorde min debut på systembolaget med. Inte illa. Sen nalkades det kräftskiva. Tjejerna hade gjort ett grymt jobb med förberedelse. Var hur skoj som helt. Mycket trevligt och glatt folk. Runt elva begav vi oss till Club Caj för att festa vidare. Jag hade så grymt skoj! Träffade tre killar från america och det var heaven att få snacka amerikanska igen.

Idag blev det lite sex and the city avsnitt på morgonen och sen var det dag för mig och Johanna att åka tillbaka hemåt. Är lite trött idag så jag stannar hemma och kollar tv med mamma och pappa.

Tack för dessa dagar Karlsson. Du vet redan att jag haft riktigt riktigt skoj. Men om två veckor kommer jag upp igen och då ska det bli ännu roligare ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback