den arbetslöses dag!

Idag hade jag ännu en ledig (arbetslös!) dag. Den började med att jag sov tills jag vaknade runt halv 10 snåret. Då käkade jag frukost och kollade klart på Borat filmen som jag och Rickard började på igår, den var riktigt rolig men också sjuk. Tur att inte alla amerikanare har sådana fördomar. Det är nästan lite skandal att jag inte sett filmen innan.
Min dag fortsatte med att jag besökte mina kära föräldrar på skolan för att hämta min träningsväska som de hade med till skolan. Efter det blev det ett besök på ICA för att handla lite smaskigheter till dagens middag.
När Rickard kom hem från jobbet stod det färdiglagad korvstroganoff med makaroner på bordet som jag så snällt hade lagat.
Eftersom jag hämtade min träningsväska hos mamma & pappa var planen att jag skulle ta mig ett litet träningspass idag, men när jag kom till gymmet var det så mycket folk där att jag tappade suget. Det fick istället bli en halvtimme i bastun och sen sätta mig framför tvn igen ;)

Imorgon ska jag, min syrra Jenny och hennes polare åka till Gekås. Sen stannar jag i stan hos Jenny och har en myskväll med sleepover hos henne. Det ska blir riktigt trevligt!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar tills imån!! Min underbara syster!! <3

2009-04-22 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback