Fredag

Eftersom Hylte tyvärr förlorade sista matchen mot Örkelljunga är de nu ute och får inte spela finalen. Mycket tråkigt!
Trotts förlusten kunde det blir lite kul så igår blev det lite hålligång! Först grillning hemma hos Ela och sen vidare in till stan där Patrick Edgren hade förfest. Det var mycket trevligt och härligt folk. Sen begav vi oss till Club Moon. Jag var inte jättetaggad så kvällen blev lite slö..!

Idag tog jag och Rickard oss en rejäl sovmorgon till klockan tre. Kändes lite unnecessary sen att ha legat i sängen så länge eftersom det är himla fint väder ute. Men sen åkte Rickard hem till sitt och jag och Maja somnade ute på gräsmattan i en timme. Härligt!

Nu ska jag ta tag i mitt liv lite och sen blir det Robinsonkväll.

Ela påväg in

Johnny och Rickard

Lasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback