helgen

Jag har haft fullt upp i helgen så jag har varken haft tid eller ork för att uppdatera.

I fredags träffade jag Rickard en snabbis på stan innan han åkte ner mot skånelandet. Sen väntades 3 timmar i affärer med mina syskon. Vi gjorde ett stort misstag att besöka den nya öppnade city gross. Nu snackar vi längre kö än på gekås!
På eftermiddagen åkte vi hem till Hylte igen, men här finns ju inte så mycket att göra så jag fick placera mig framför tvn. Rickad kom till Halmstad igen vid 8 och för att han skulle slippa vänta tills bussen gick hem klocken tio, körde jag in och hämtade honom. Sen blev det ett snabbesök hos Johan där även Alberto och Johanna var!

I lördags var jag, Jenny och Rickard ute på en fiskeutflykt! Vi provade att fiska på tre olika ställen men jag och Jenny fick inte ett endaste napp. Ricke därimot fick två gäddor och en liten aborre som vi döpte till Firris :)
Kvällen spenderades självklart med Robinson och tacos.

På söndagen åkte Jag och Rickard ut för att fiska igen, men efter kanske två timmar gav vi upp. Då hade jag bara fått napp av en lite mört!

Igår blev det en liten roadtripp för våran del. Kosan styrde mot Jönköping eftersom Rickard hade möte där. Han var på möte och jag gick på stan i två timmar. Jag har inte riktigt gått in mina nya skor så jag hade laagom ont i tassarna när det var dags för oss att åka hem.
När vi kom hem åkte jag hem till farmor och farfar för att kolla på deras tre ekorrebebisar som bor hemma hos dem. Bebisarna ville tyvärr inte visa sig så jag åker nog tillbaka dit ikväll igen, då jag förhoppningsvis kan få en glimt av dem!
Jag & Rickard försöker få ut kroken ur gäddans mun. Det slutade med att jag pillade ner Rickards finger så gäddan bet honom.

Metarmästaren Jenny

Rickard & jag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Firris ligger i min mage nu! :)

2009-04-28 @ 11:31:44
Postat av: Anonym

Vid vilken sjö fiskar ni?? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback