Frida och Pauls bröllop

Bröllopet igår var helt underbart. Frida och Paul gifte sig på Hällsnäs som ligger bara en liten bit utanför Göteborg. Det var antagligen ett av de vackraste ställerna jag någonsin varit på i Sverige. Och Frida var den vackraste bruden jag någonsin sett.
De vigdes utomhus vid vattnet och ja, jag grät nästan genom hela cermonin. Efter vigseln fick gästerna gå en tipspromenad medans Frida och Paul fotograferades. Frågorna handlade självklart som brudparet och vinnarlaget bestod av mig, pauls pappa samt fridas kusin :)
Under middagen hölls väldigt fina tal och maten var utsökt, hummersoppa till förrätt och nån kycklingsak med potatisgratäng, kantareller och portvinssås till varmrätt och bröllopstårtan var såååå god. Jag gillar inte tårta men denna var himelsk!
Efter middagen blev det dans och dricka. Hur skoj som helst, kanske inte för hon som vrickade foten under en crazy buggtur, men för oss andra fortsatte shakandet länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback