helgen

I fredags var jag, som jag skrev om, hos Johanna och Albert i stan. Jisses va skoj jag hade det. Eftersom jag inte har träffat Jojjo på länge eller nån av  de andra som var där hade man endel att berätta. Riktigt skoj att träffa Alle och andra som jag inte sett på riktigt länge heller!
När det började lida mot utgång mötte jag upp Rickard i stan så vi kunde cykla hemåt.

För på lördagen var det viktigt att vara pigg (något som jag iofs inte var!!) för då nalkades det Liseberg! Efter en skagen baguett kände jag mig helt OK för att köra upp till Götet och en skojig dag!.. och skoj det hade vi ;)
Två minuter efter vi kommit in på Liseberg står Rickard med en Toblerone stjärnvinst i nävarna! Yeah! Mitt enda mål med dagen var att vinna dumle godis, som jag verkligen älskar. Efter ett antal bortspelade hundralappar och många timmar vann jag ääntligen!!

I söndags köpte vi våra små bebisar. Min guldiga guldfirre heter Mr. Shai (döpt efter koh taos bästa pannkaksgubbe!) och Rickards svarta guldfisk heter El Nasim (döpt efter en Egyptisk(?) volleybollspelare). Och de trivs som firren i det djupaste vattnet hemma hos oss :)

Got to go!... pics kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback