que sera sera

Ibland får jag lite ågren över att sitta hemma i Hylte. Det är ju inte min plan för framtiden att bo kvar i lilla Hyltebruk och jobba på Örnaskolan. En drastisk förändring hade jag nog behövt. Lämna allt här och börja om på nytt. Ny stad, nytt folk och nya sysslor.

Jag har hittat en utbildning som jag tror skulle passa mig. Även valt vilken stad jag skulle kunna tänka mig att flytta till. När det kommer ske är en helt annan fråga. Jag kan ju inte bara tänka på vad som passar mig eftersom jag har lilla Rickard att tänka på med. 

Tids nog kommer även jag lämna denna metropol och förhoppningsvis aldrig flytta tillbaka. Fram tills dess får jag gilla läget och tänka på alla fantastiska saker jag redan har fått uppleva i mitt liv. Alla underbara resor jag har varit på, mitt bästaste underbara år i USA,  mina stora (bokstavligt talat) kärlek och allt annat jag har blivit blessed med.

  
  

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback