matchdags!

Titta så stilig min pälskling är!
Jag hoppade av glädje när de blev tvugna att använda kostymerna på matchdagar igen! Det ser så mycket bättre ut än overallerna!

Som sagt är det match idag och nu är det på tiden för en vinst! Jag älskar matchdagar! Då brukar jag klä upp mig lite extra, alltid samma matchkjol på mig och någon söt topp. Om håret har riktigt tur blir det lite lockat med!
Eftersom mitt liv inte är speciellt glamoröst får jag glamma till det själv. Jag får låtsas att jag är nån rik volleyfruga som sitter där i sann Victoria Beckham anda!

Tyvärr blir det inte lika glammigt idag eftersom jag ska sitta i kiosken (nackdelen med att vara en Volleyboll-Victoria Beckham!).
Som tur är lyckades jag muta en duktig matteelev från skolan så jag slipper sköta räkningen. Ibland är jag allt bra smart!

Dags att börja göra mig ordning. Jag hoppas inte de räknar med att jag ska brygga kaffe och sånt för det vet jag inte ens hur man gör! 

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback