housewife igen!

Snyft! Idag hade jag min sista dag på jobbet och det var nästan lite sorgligt. Jag har trivts enormt bra med att ha varit hemkunskapslärare och skulle gärna fortsatt. Nästa termin börjar istället en ny, utbildad, manlig hemkunskapslärare och jag tror det kommer bli bra. Det behövs lite män i sånna ämnen med!

Istället får jag återgå till mitt housewife arbete, med början just precis nu! Här behövs damsugas men framförallt måste jag städa akvaritet eftersom vi får två nya inneboende idag! Jag har skickat bud med Jenny som kommer hem från stan i eftermiddag. Hon ska köpa två
malar åt oss, som förhoppningsvis ska käka upp lite alger så att jag inte behöver städa där så förbannat mycket!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback