Söndag

Varför ska helgerna alltid gå så himla fort? Det var ju nyss fredag! Fast denna helgen har jag inte gjort något vettigt så det är väl kanske inte så konstigt att den bara rusade förbi.
I fredags efter jobbet blev det mest degenade, träffade jojjo en snabbis och sen hem till Rickard för att ha Saw maraton.. dock upptäckte vi att vi bara hade 4e och 5e filmen så det blev inget maraton.
Igår gjorde vi i princip ingenting, hade en låång sovmorgon! På kvällen åkte ve hem och käkade hemma hos mig. Jenny var också hemma vilket var trevligt eftersom jag inte träffar henne så ofta.
Idag åkte Rickard till Linköping på morgonen för att spela match så jag myste ner mig i soffan och kollade på Pretty Woman =) Sen har jag varit och hälsat på Millan i hennes nya lägenhet! Riktigt fin var den. Det kommer nog bli en hel del besök dit om jag känner mig själv rätt!
Nu ska jag packa ihop lite grejer till imorgon. Jag ska ju vara idrottlärare nästa vecka. Så jag måste ta och planera mina lektioner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback