Fredag.. med nostalgi :)

Äntligen helg :))
Jag hade en riktigt bra sista dag på jobbet. Ungarna har varit snälla mot mig hela dagen :) På första lektionen spelade vi fotboll, badminton & volleyboll på småplaner. Jag fick hoppa in i det ena volley laget så vi kunde spela med tre spelare i varje lag. Herregud säger jag bara! Jag trodde allvarligt talat att jag inte hade några handleder kvar efter den timme. Jag är sjukt dålig på volleyboll, även om jag gjorde några poäng (fast jag knappt ens når upp till nätet) så sög jag!
Andra lektionen spelade glinen fotboll och jag dansade och sjöng till pokerface medans de jagade bollen :)

Ikväll hade jag planerat att festa med klassen, men nu har jag tappat suget. Inget slår ett mårtesson med min trogna vapendragare Johanna Karlsson och tyvärr kan inte hon gå ut ikväll :( Fast jag saknar ju min favvoklass väldugt mycket så det hade ju varit skoj att träffa dem igen!
well well, vi får väl se vad som händer ikväll. Annars blir det väl en hemmakväll med mamma & pappa. Eller det blir det nog inte alls för de skulle iväg om jag inte minns helt fel.

Här kommer lite nostalgibilder från den underbara gymnasietiden med favvoklassen!
STUDENTEN!

Vår första mentorsdag på tylösand

Anna & Kattis

Ölhävning på bulls med våra mentorer

Taggar inför studenttävling!

På Vallåsen med idrottklasserna i 3an

Överraskningsresan i slutet av 3an

Världens goaste klass :)

Johanna, Lovisa, Jag & Jossan

haha. Jag & Johanna på studentfest

Linus och Lovisa :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Good old times!!!! fan schysta bilder på mig! love

2009-02-08 @ 19:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback