helgens update

Dags att berätta lite vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna? Inte för att jag har det mest händelserika livet just nu men lite har jag hittat på allefall.

I fredags var jag ledig så jag åkte in till stan för att spendera dagen med min syster Jenny. Vi gick ut och käkade lunch där jag åt på tok för mycket och sen blev det en runda på stan där jag spenderade på tok för mycket pengar!!! Vi hade väldigt trevligt trotts detta och avslutade dagen med två träningspass på friskis!

I lördags var det alla ♥ dag som spenderades hemma hos Rickard med god mat och melodifestivalen. Efter det skulle vi kolla på Brad Pitts nya film Benjamin Button. Det var ingen höjdarfilm ska jag lova er. Rickard somnade efter 1½ timme och jag lyckades nätt och jämnt hålla ut till slutet.

Igår händer det inte för mycket förutom att jag, mamma och pappa var och kollade på Hylte volleys match som de så duktigt vann. På kvällen blev det movienight som vanligt =)

Dena veckan är jag ledig eftersom det är sportlov så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir nog att jag åker upp till Mormor på tjörn på torsdag och sen hälsar på Sandra i Götet på fredag. Har inte träffat henne på något år så det ska bli riktigt skoj!

Ne, time to get a life. So long so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sandra i london da?

Postat av: Anonym

ps. ska du inte beratta for lasarna vem den dar richard ar? lugnt om vi kallar han richy?

2009-02-17 @ 10:21:23
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Julia

haha, här kallas :)

2009-02-17 @ 14:38:06
URL: http://juliiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback