underbar roadtrip med föräldrarna!

Sådär ja. Nu har man varit hos mormor i ett dygn. Det blev bara jag, mamma och pappa som åkte hit = som gjort för bråk!
Det började i princip innan vi hade satt oss i bilen: Julia!! Sådär kan du inte gå klädd. Du har ju ingenting på dig! Du vet att du inte får bli sjuk innan operationen!! Ja, det gamla vanligt föräldrasnacket var igång igen!
Inte blev det bättre av att vi kom ut i bilen.. Nej, nu ska vi inte lyssna på Britney Spears längre, hennes nya skiva är inte bra! Vad i helvetet säger ni? Det är ju orre varning innan man ens satt på den!!!!
Sen skulle vi göra ett stopp i ullared där mamma skulle kolla igenom precis allting. Jag och pappa tågade snällt efter och väntade på att få åka igen.. Jag hade köpt salsa sås och tortillas som jag skulle mysa med i bilen! Då kommer det, Julia, stäng burken, det luktar illa!! Glöm det mammalilla, nu jävla ska här luktas ;)
Sen fortsatte bilfärden.. OJDÅ! Då var ju spolarvätskan slut och självklart var det mitt fel eftersom jag är den enda som kör den bilen!
Sen var det musikbeskymmer igen. Vem ska bestämma vilken musik som spelas? Jo, JAG! Julia, säänk! Julia, sjung inte så högt! Julia, vi kan ju lika gärna stänga av musiken för det är ju ändå bara dig vi hör!! Julia, VI FÅR TINITUS!
Alltid när vi åker till mormor har vi som tradition att käka på ikea. Det måste bara göras, så även denna gången. Dock blev det en snabbvisit för mig denna gången. Har du ätit klart Julia? Bra! Då kanske du kan gå ut i bilen och sjunga så högt du bara kan så kan du väl vara tyst resten av vägen sen?
Men sen helt plötsligt händer det! Någon säger något sjukt roligt och alla gapflabbar fram tills nästa gång jag spränger öronen på den!

Nu är allefall vistelsen hemma hos mormor slut och vi ska fortsätta vår resa. Kungsbacka here we come, nu jävlar ska det spelas Brittan i bilen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyyypiskt ornstedtare!

Postat av: Anonym

Familjen Örnstedt. Jag säger bara det!

2009-02-26 @ 13:48:29
URL: http://karlssons.blogg.se/
Postat av: JO

jag flabbade så jag grät! du är FAB jull

2009-02-26 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback