Vill ha sommar nu!

As you may know så är jag kanske inte vinterns största fan. Jag avskyr att frysa och jag hatar att man måste klä på sig så mycket kläder att man känner sig som en michelingubbe.
Om jag hade kunnat så hade jag flytt Sverige för flera år sedan. Ett land som Spanien hade funkat helt okej, vädret där är okej året runt. Sen finns ju självklart the one and only Thailand. Jag hade nog egentligen inte tvekat en sekund om att bosätta mig där på obestämd tid!
Men jag antar att jag får stå ut med detta landet ett tag till.. jag får väl nöja mig med att längta efter sommaren och kolla igenom massa resebilder som bla denna här under. Gissar på att den är från 2005 i Thailand när jag och jocke sitter och käkar frukost med våran thaibuddie!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå....jag längtar me!!!

2009-02-12 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback