Im back!

Gott folk, jag lever :)

Spanien var skönt, hade riktigt varmt vissa dagar, runt 25grader. Eftersom vi har två hus där var det inte bara semester, det var en hel del som behövdes jobba med. Måla husen lite granna och städa lite och sån shit. Jag överanstängde väl mig kanske inte precis, men lite slet jag allt :)
Hann med en del shopping med. Köpte bla ett par superläckra pumps. Visar bild nån annan dag.

Kom hem i onsdags natt och sen upp och jobba på torsdagen. Efter jobbet blev det lite crazy time med jocke, rikard, robban och rasmus. Mycket snö, en bil, ett rep och en snowracer, det säger det mesta :) wihooooo!!! En aning farligt men dubbelt så skoj!

Idag har jag jobbat och sen blev det lite mys med mamma & pappa i soffan. Vid 10 åkte jag bort till Rikard där grabbsen var. Planerade lite för imorgon och hade skoj!

Imorgon ska bli så sjukt skoj. Klockan 12 åker Jag, Joakim, Tobbe, Robban och Rasmus ner till Lund för att kolla på Hylte Volley! Megafonen är med, partyhattarna är på, matchställen är på och vi kommer tagga mest i lugis hall :)
Sen får killarna duscha snabbt som fan så vi kan skynda oss hem igen och dra igång på riktigt! Jag tror att morgondagen kommer bli mer än awesome!!!!

Nu måste jag sova så jag är totalladdad imorgon!
Sleep tight my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback