Onsdag

Efter ca 2års uppehåll hände det igen. Jag gick på den första handbolsträningen. Jag har fruktat otrorligt länge inför detta men nu var det äntligen dags.
Kan dock inte påstå att det gick svinbra. Noll kondition o.j.s.s. Sen är hela tanken för spelet borta.. men det kommer väl tillbaka hoppas jag.  Jag får ge det några träningar till och se hur det känns.

Jag vaknade flera gånger inatt av en förjävlig smärta i foten. Så fort jag rörde på mig trodde jag att döden var kommen.
Jag vet inte riktigt vad som har hänt. Känns precis som att jag har blivit stämplad av ett par pumps över vänsterfoten men det är nog bara en sträckning. Vi får hoppas att det går över.

Nu ska jag åka hem till Millan. Stackaren fick operera näsanigår efter att hon fick en ankarlift i ansiktet när hon var i fjällen och åkte skidor förra veckan :(

Kommentarer
Postat av: Emilia

Roligt med sällskap :D Ses snart!!!

2009-01-14 @ 11:30:34
Postat av: Anonym

Va skoj att du testat på handboll igen! :)

2009-01-14 @ 21:02:24
Postat av: Anonym

o.j.s.s. = om jag säger så ??? (eller?) HAHA

Postat av: Micki

Hej! :D

Åh, vad kul det var att titta in här, det var ett tag sen. Hoppas handbollen går fint i fortsättningen. puss och kram

2009-01-18 @ 15:42:19
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback