Helgen

Fan. Jag är inte så grym på att uppdatera här asså. Jag får skylla på att det händer så himla mycket i mitt liv.
Jag jobbade väldigt mycket förra veckan. I fredags var det tagg hemma hos Rickard som gällde. I lördags var vi nere i Helsingborg och grattade min bebis kusin Cassandra som fyllde 1år :)  Och igår var det som vanligt match. Hylte vann mot Tierp. Bra bra!

Nu är det ju måndag igen och då var det jobb som stod på schemat. Denna veckan jobbar jag på Örnaskolans högstadie. Jag trivs bra där så denna veckan kommer nog gå snabbt!

Världens sötaste Cassandra

Jag & Pappa har tråkigt på ikea!

Rasmus & Jag laddar inför Malés match!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit redan 1 ar sedan hon foddes? kanns som ett par manader sen! Well, en anti ar hon bare sig! ps. ar kommer du ut med det i bloggen? facebook status? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback