Måndag

Nu är jag back on track. Det har jag iofs varit hela tiden men jag har bara inte haft ork att skriva någonting.
Min helg var väldigt bra. I fredags hade jag och Millan myskväll hemma hos mig. I lördags var jag, Millan och Rasmus och kollade på damlagets handbollsmatch. Malé och Lasse kom också dit och hjälpte oss heja lite efter deras träning. Sen blev det filmdag hos Malé =) Tror vi hann avverka 4 eller 5 filmer. Jag och Rasse var de sista kvar. Vid 4 gav vi upp efter att ha kollat på den alldeless underbara Sunes sommar!

I söndags var jag och Joakim först och kollade på Robban & Rasses match. Sen var det äkta tagg som stod på schemat! Dags för herrarnas match mot Falkenberg. Vi var laddade till tusen och hejade som fan men det hjälpte inte :( Klacken röstar på att Malé ska in o spela. Annars kan de glömma klacken! 

Sen blev det måndag igen. Jippie! Jag ska jobba riktigt mycket denna veckan. Då blir det extra mycket tagg till helgen!
Nu längtar jag bara till imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo julia har blivit k-r! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback