Torsdag

Nu har snart hela denna veckan gått, mycket härligt! Hela veckan har jag jobbat som assisten åt en elev på högstadiet, ett jobb som jag har trivts väldigt bra med.

Innan jag började jobba idag åkte jag till sjukhuset i halmstad för att röntgas och prata om min operation. Peter, min underbart duktiga läkare som operarade mig sist visade bilder på hur jag kommer se ut efter denna operationen. Det kommer ju verkligen inte vara lika stor skilland som det blev efter den förra operationen men resultatet kommer bli mycket bra!!! Han betättade även hur operationen kommer gå till. De kommer såga av min haktipp och ta ut den, sen kommer de såga av en liten bit av hakan som är kvar och plocka ut även den. När den delen är borta ska de sätta tillbaka haktippen. Hänger ni med?

Idag när jag slutade åkte jag ut till Nataschia och hälsade på henne. Det är alltid lika skoj att träffa henne... dock somnade jag i hennes soffa. Haha, förlåt Nattan, nästa gång ska jag vara lite piggare =)
Träffade Jojjo ikväll med. Tyvärr träffas vi inte så ofta längre men så fort vi ses är det som att vi aldrig varit ifrån vanadra =)

Ne, nu är det dags att sova. Måste vara pigg imorgon så jag orkar med kvällen. Jag, Rickard och Nathan ska ha Saw maraton :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fyy, din operation låter lite läskig...men resultatet blir nog super!! :) puss

2009-01-30 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback