Vilken dag :)

Vilken dag det var igår!
Det började med att jag, Joakim, Rasmus, Robban och Tobbe hoppade in i partybussen påväg ner mot Lund. Vi lyckades bara köra fel en enda gång och sen hittade vi till hallen galant. Vi var de enda från hylte som var där och hejade. Tidningen (vet dock inte vilken) kom och tog kort på oss och efter matchen tackade spelarna oss för det underbara stödet :)
Självklart vann grabbarna med 3-0 i set :) Efter matchen skulle ju killarna duscha så vi hann slänga i oss en burgare innan det var dags att dra hemåt. Det blev tillökning påväge hem. Malé, Lasse och Erik åkte med oss till halmstad där de hade sin bil.

Sen var det raka vägen hem för att slänga på sig partyblåsan och bort till förfesten. Det var nog en av de roligaste förfesterna jag någonsin varit på. Herregud. GALET är det enda jag kan säga. Sen åkte hela gänget in till stan. Denna gången var det inte jag som 'gjorde en Julia!' haha! Det blev väl inte världens roligaste. Jäkligt svårt att slå förfesten lixom. Men några highlights fanns det verkligen under kvällen :)

Idag har varit en hyffsat seg dag. Jag sov till halv 2 och sen hann jag och jocke upp till B-lags matchen och såg de sista 5 bollarna typ :) Annars blev det bara chill hemma hos Malé, kollade på picsen från igår och lite sånt.

Trazz och Jag påväg till Lund

Tagg på läktaren :)

Syskonkärlek när den är som bäst!

Tack tack till världens bästa klack :)

Malé och Jag

A part of the gang :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback