i bangkok

NU har jag och Rickard kommit till Bangkok. Igar eftermiddag lamnade vi on koh tao for att ta oss till fast landet dar taget till Bangkok skulle ga. Jag har varit lite skeptisk till detta tag och det hade jag ALL ratt till att vara.
Nar vi kom till fastlandet hade mamma rekomenderat en superbra resturang vi skulle ata pa. Sa vi tog en taxi dit for att avnjuta Chumpons smarrigaste resturang, fy fan! Min egen spya som jag la for nagra dagar sen nar jag var sjuk smakade battre!
Sen begav vi oss bort till taget for att vanta... och vanta.... och vanta. Taghelvetet var 3 timmar sent, sa klockan 01.00 pa natten kunde vi antligen kliva ombord. Varje gang det kom ett tag fragade vi 'is it this train?'.. 'noo, next train'. Sa sa de ca 748ggr.
Nar vi kom pa taget fick vi krypa ner i vara sma sangar. Rickard som ar lite langre an mig fick den 'stora' sangen och jag den lilla. Mot all formodan kunde jag sova helt okej. Min bjorn till pojkvan gick som vanligt i ide sa fort taget borjade rulla tills dess att vi var framme.

Vid 10 pa morgonen var vi framme i bangkok. Tog en dusch och sen shopping. Nu sitter vi pa MBK och vantar pa att varan bio ska borja. Ice Age 3. Imorgon blir det antagligen lite turiststuff som jag tycker att Rickard borde se. Fredag, varan sista dag har i Thailand blir det tokshopping som galler!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lagg upp massa bilder nar ni kommer hem!!! :)

Postat av: J

Ni verkar ha det bra, även om tid och rum inte är lika viktigt där som här hemma! Shoppa lite åt mig också när du ändå håller på ;) Haha. Puss o saknar dig!

2009-07-29 @ 14:16:21
URL: http://karlssons.blogg.se/
Postat av: JO

Snart är du hemma då, känns tryggt! vio måste ha ett möte, en dejt lixom=)

Shoppa mycket!!!!!!!!!!!!!!!!

hej svej i lingon skogen! ( varför skriver man så? det rimma inte eller något konstigt)

2009-07-29 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback