lördag

Igår fick jag ett väldigt oväntat mail. Min gamle vapendragare i usa, Fia, skickade och sa att hon var i halmstad och undrade om jag hade tid att ses. Sist vi sågs var när jag vinkade av henne på flygplatsen i DC i juli förra året. Tyvärr hann jag inte stanna länge men det var riktigt skoj att ses igen!

Innan vi åkte hemåt idag körde vi inom tågstationen i Halmstad. Jag ville hämta ut mina biljetter i god tid ifall ifall det skulle vara något problem (är van vi att det alltid är problem så fort Rickard ska åka någonstans, så bättre att vara på den trygga sidan). Det får ju inte vara något problem på måndag när jag äntligen ska åka till Uppsala och träffa min älskade älskling.
Väl hemma la jag mig för att kolla lite på tv med då somnade såklart Maja i knät på mig så jag fick ligga kvar i tre timmar. Man vill ju inte vara elak och väcka henne.
Sen var det egentligen meningen att jag skulle packa klart inför Thailand men det gick som det gick med den saken.
Nu ikväll har jag träffat Lasse som fyllde 20 år dag till ära :) Grattis igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback