ny update!

Vi har det riktigt riktgt bra! I forrgar var jag, rickard och jenny ute och festade med varan thaigranne. Hennes pojkvan agde stallet sa det var gratis dricka hela natten lang. Kan garantera er att det slank ner bade en och annan bucket for oss alla. Vi hade jatteskoj! Jag och Rickard stannade kvar och festade langst. Tillslut var det i princip bara han, jag och resten thailandare. Vid halv 6 var det dags att bege oss hemat.

Vi madde ju inte direkt prima igar, och som tur var sa var det daligt vader med. Sa vi stannade hemma och kollade pa film.
Idag provade vi pa en ny strand (forsoker aka till nya sma vikar varje dag). Direkt nar jag stoppa ner mitt nylle i vattnet sag jag tva hajar. Sen var det vara till att simma pa och forsoka hitta dem igen sa rickard fick se dem med. Som mest sag jag fem hajar i ett stim. Bildbevis kommer nar vi ar hemma.

Nu ska vi ut och kaka dinner och sen blir det transashow :)

Kommentarer
Postat av: J

Honey, ni verkar ha det kanon! Akta så att hajarna inte biter dig bara! Du får komma hem hel, helst!



Puss

Postat av: JO

Bra med uppdate! saknar dig! skvaller kväll när du kommer hem=)

2009-07-25 @ 16:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback