Tisdag

Idag har varit en riiiktigt seg men härlig dag. Jag och Maja låg kvar i sängen till elva då Jenny ringde och sa att hon behövde jobba över lite och undrade om jag kunde köra ner med lite lunch till henne. Efter jag hade lämnat maten körde jag inom djuraffären här i Hylte och snackade lite med hon som jobbar där om fiskar. Jag köpte ju mina förra guldisar av henne men nu har hon tyvärr slutat sälja fiskar men hon babblade och babblade så jag stod där och snackade i minst en halv timme.
När jag kom hem sen kröp jag ner hos Maja igen och fortsatte läsa på min bok. Läste klart min 400sidors bok precis innan Jenny kom hem. Boken är en sann historia om en heronist. Den var otroligt bra och jag grät en hel del i slutet! Jag började på den i förrgår så jag har snittat lite över hundra sidor om dagen.



Jag och Jenny åkte iväg och fixade lite saker efter hennes jobb och när vi väl var hemma igen somnade vi båda två ganska snabbt i soffan.
Ikväll har vi kollat på Michael Jacksons minnesstund. Jisses va rörande det var när hans dotter sa några ord uppe på scenen!!
Nu har vi precis gjort lite girliestuff så som ansiktsmasker och liknande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback