min älskling!


Att min älskling är i Serbien är för mig väldigt tråkigt och för honom väldigt roligt. De har nu spelar tre matcher. En förlorad och två vunna. Bra jobbat!  Imorgon är det bara en vecka tills han ska åka hem till Sverige. Jag lägtar otroligt mycket!!!
Men imorgon händer det något annat med. Sverige möter nämligen Serbien. dvs derby för familjen Örnstedt. Min mamma kommer ju som bekant från Serbien så jag måste ju heja lite på dem. Några som därimot kommer heja mest på Sebien och lite på Sverige, eller framförallt på spelare nummer 7 i det svenska laget, är juggesläkten. Mormor har messat alla i hela släkten och berättat vilket nummer Rickard har. Så nu kommer de alla sitta bänkade framför tvn och heja på den blivande jugoslaven ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback