En dag kvar!

Texten nedan snodde jag ifrån Sandras blogg. Hur bra låter inte det? Vi kommer få såå skoj asså!!
Idag efter jobbet åker jag ju till Stockholm :) Dock har jag så ont i magen att jag håller på att avlida men det får gå vägen ändå.


Wiii vad glad jag ar! Jag har varldens basta chef! Sara ringde mig igar: "Vet du va!! Jag har fixat en lagenhet i Hampstead dar du och dina kompisar kan bo nar de kommer!!" Perfekt!! Vi hade inte fatt plats alla hemma hos mig sa hade fatt sova pa olika stallen annars...

Sa jag, Malin, Mia och Julia kommer bo i Saras kompis killes lagenhet helt sjalva! Hampstead ar en av de finaste omraden i London, och det ar dar alla kandisarna bor ;) Sa himla snallt av honom!!! Vi kommer ha saaaa kul!
De anlander iman kvall, jag kan inte vanta! Vi har roliga dagar framfor oss med shopping, turista (igen..). party och sist men inte minst, BRITNEY pa onsdag! Jag kommer ta med tovisen pa dagarna sa det ar ju perfekt!

Iman kommer ni!! Tank att ha alla bastisarna har pa samma gang.. kan inte bli mycket battre!

Kommentarer
Postat av: Jo

Trevilg resa=)

2009-06-01 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback