Fredag

Igår hade vi skolavslutning på Örnaskolan. Alla var så fina och glada! (varför kunde inte eleverna vara så snälla varje dag?) Efter en otroligt långdragen avslutningsfika med alla lärarna åkte jag och Hampus in till stan. Vi var inte alls inne länge men jag han roffa åt mig ett par jenas short, två linnen och en skjorta.
På kvällen var det dags att åka och kolla på niornas spex. Riktigt riktgt roligt! Jag kommer ihåg när vi hade vårat avslutningsspex. Jag var med i dansgruppen då. Det var verkligen hur kul som helst att få vara med i det.

Idag tar min lillebror Joakim student! GRATTIS GRATTIS! Är otroligt glad för hans skull, men det är jättesynd om studenterna eftersom det pissregnar :(
Men det ska bli gott med all mat sen och att träffa släkten. Synd att inte Rickard kan vara med, han är iväg med landslaget igen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGS FÖR LONDON PART 2 SNART???

Postat av: Anonym

haller med!!!!

2009-06-12 @ 13:23:55
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback