måndag

Helgen efter midsommar har varit riktigt seg. Hela lördagen och söndagen spenderade jag och Rickard framför tvn. Det var superskönt att inte göra någonting. Eftersom vi inte har varit hemma samtidigt på en helg på typ 5 veckor var det toppen!
Nu ska jag snart åka hem till mig. Jag borde egentligen klippa gräset men jag tror faktist jag skippar det idag, det är ju dåligt väder! Det får bli städning istället. Måste ge min lilla bebis lite mat med. Vi har fått ett tillskott i Örnstedt familjen med. Igge! Fast tillskott och tillskott vet jag inte, vi har haft honom i många år men nu har han börjat titta fram igen. Jag ger honom mat hela tiden men den tar slut lika snabbt. Jag misstänker att Maja äter upp hans mat!

Rickard åker iväg till Vingåker idag med landslaget och kommer inte hem förens på lördag. Sen åker de till Serbien nästa måndag och stannar där i två veckor :( Fast efter det åker vi äntligen till Thailand och då är allt med landslaget slut.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback