pissväder!

Vad är det för fel på vädret? I förrgår och igår när jag jobbade var det jättefint väder och idag när jag är ledig blir det självklart regn! Jag som hade planerat att gå upp med Rickard (05.50!!!) och sedan ta en väldigt tidigt morgonpromenad hem till mig. Den planen ändrades snabbt. Jag orkade inte ens kolla vad det var för väder innan jag beslutade mig för att inte gå upp.

Och imorgon är det midsommar. Tråkigt att det ska bli dåligt väder då med. Jag, Rickard och Jenny ska hem till Jojjo och Albert i Järanäs. Det ska bli riktigt trevligt, det är så himla fint där ute i Järannäs. Johanna har ju även skaffat en liten bebis. Labbevalpen Texas som jag inte har sett ännu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Vi ska ha kanontrevligt och skoj! Så länge det är kvalité behöver man inte bry sig om kvantité! PUSS

Postat av: Anonym

hahahaha tappat skon,typiskt chief! Lagg upp fler london bilder!! xx

2009-06-18 @ 16:44:45
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback