dödssjuk :(

I lördags åkte jag, Jenny och Rickard in till stan för att gå på after beach premiären. Jennys två polare Sara & Sara var också med oss. Eftersom jag i princip aldrig befunnit mig i Sverige på sommaren har jag aldrig varit på after beachen innan. Det var väldigt mycket folk där och en riktigt härlig stämning!! Träffade även min gamla och alldeles underbara klasskompis Johanna :)
Sara & Jenny

Rickard & mina solglasögon (som ser ut att täcka hela min fejja på denna bilden!!)


Igår, söndag, var jag, Jenny, Rickard och Jennys kompis Louise på Tylösand igen. Det blev en heldag i solen som avslutades  med lite after beach igen. Träffade Johanna igen och lite andra bekanta ansikten, alltid lika trevligt!
På kvällen spelade jag, Jenny och Rickard monopol men det slutade som vanligt med att jag blev sur för att det gick skitdåligt för mig. Jag gav upp och då var det inte så kul för de andra att fortsätta!

Inatt sov jag riktigt dåligt och det var ännu sämre när jag vaknade i morse. Det kändes som jag hade gått ner 30kg och inte hade någon styrka what so ever kvar i kroppen. Svimmfärdig körde jag in min baby till halmstad eftersom han skulle ta tåget upp till Uppsala. Resten av dagen har jag spenderat i sängen. Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk. Eftersom jag aldrig är sjuk tror jag typ att jag håller på att avlida så fort jag blir sjuk.
Jag och Jenny hade planerat att dra till måndagsklubben ikväll men nu får vi ligga i soffan och kolla på beck istället..

Imorgon, om jag mår bättre, ska vi åka på en liten roadtrip ner till Helsingborg. Shoppa lite på väla och hälsa på moster Jasmina mår jag nog bättre av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback