London part 1

Nu är det dags att berätta lite om London resan som höll på att sluta i katastrof innan vi ens kom dit.
I måndags skulle jag ta tåget upp till Mia i Stockholm eftersom vi skulle flyga därifrån. Precis innan jag hoppade på tåget sa jag till Jenny "Det känns alltid som man har glömt något... men jag tror faktist att jag har glömt något! Hmm... HELVETE!!! PASSET!!!"
Som tur va kunde pappa snabbt köra till torup och möta upp tåget där och ge mig passet! Nu kunde det ju inte gå värre!

När jag äntligen kom upp till sthlm gick jag och Mia hem till hennes nya fina lägenhet. Vi satt och snackade in på småtimmarna tills vi bestämde oss för att sova. Vi ställde alarmet på 10.30, då kunde vi sova ut eftersom planet gick 16.00. Sen fick Tigger för sig att springa bort till en kompis och lämna en klänning så hon skulle slippa det dagen efter ifall det skulle bli stressigt!
Mia "Jag passar på att kolla exakt när planet går med."
Jag fortsatte sova fram tills Mia ringde och väckte mig! "JULLAN, PLANET GÅR 9.30!!!!!!!"

Helvete va stressade vi blev helt plötsligt! Det blev till att sova 3 timmar och sen åka ut till flygplatsen. Planet var en timme försenat men vi kom allefall fram till London. Mia satt mellan mig och en annas snubbe på vägen ner.
Mia "Jag tror nog att jag sov hela vägen, från att det lyfte tills vi landade"
Julia "ähh, jo det gjorde du! Det fick både min axel och axeln på han som satt på andra sidan uppleva!
Haha, Mia hade alltså kurat in sig både i min och hans axel hela vägen ner.  

När vi vääääl kom in till London fick vi virra runt där i flera timmar innan vi äntligen hittade Sanky!  Då mötte vi upp Landis (killen vi fick låna lägenheten av). Kvällen avslutades med några drinkar på en båt innan vi åkte bort till våran två-vånings lägenhet i Hampsted.

Fortsättning kommer!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt trevligt. Men är det inte lite typiskt er att inte ha koll på tider o liknande? ;) Så se till att historierna keep's on coming..! Puss

2009-06-10 @ 19:59:48
Postat av: JO

looking good

2009-06-10 @ 22:03:29
Postat av: Anonym

saknar er!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback