bloggtips!!!!

Sandra, en av mina bästa och äldsta kompisar har den bästa bloggen jag vet. Hennes blogg är det första jag kollar när jag går in på internet (näst intill startsida!)
Hon är den roligaste personen jag vet och skriver ofta så roligt att man skvätter en liten skvatt i byxan o.j.s.s! Dock kanske man inte fattar allting om man inte är en äkta.. tacka vet jag!
Sanky lever just nu ett händelserikt liv i London där hon hittar på massa roliga saker som alltid är skoj att läsa om!  Eftersom hon bor där borta träffas vi tyvärr inte så mycket längre. (jaa, jag ska komma och hälsa på!)  men när vi väl träffas är det som om vi varit ifrån varandra en kvart. Vi kör antitalk hela tiden, nu määnar jag heeela (haha du hör, ellerhur?)

Well well, missa inte hennes blogg. Den är något utöver det vanliga!

www.sandrisch.blogg.se

Sandra & jag på studentfesten med P -tema. (vi var På rymmen, ha ha) 

En svängom på en förfest i kära Göteborg

I självaste N.Y med gudinnan!

N.W, kärlek vid första ögonböjjet :)

Ibland lägger vi ner posandet och kör på de naturliga utseenderna!

och självklart, det mest värdefulla vi har, CLUB ANTI!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ar rord! :)) Fan vad jag saknar dig!!! kommer hem snart ju!! puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback