lyckad helg!

Sandra klagar på att jag är dålig på att uppdatera och jag måste faktist hålla med henne... men eftersom det inte händer någonting i mitt liv så har jag ju aldrig något att berätta om.
Men denna helgen har faktist varit händelserik, allefall kvällarna/nätterna. I fredags hade jag och Joakim lite folk här hemma, det slutar ju alltid med att alla klär ut sig så vi bestämde att alla skulle klä ut sig innan de kom hit denna gången ;)
Våra efterfester brukar in ta slut förens vid 6 på morgonen men denna gången blev det inte riktiugt så länge, men jag hade skoj ändå.

Igår, lördag, var jag väl inte allt för sugen på att festa till det igen men Millans mamma hade sin maskerad som jag skulle gå på. Jag var på förfest hos Sabina och Patrik i deras nya och vääldigt fina hus och sen packade vi resväskan och gick bort till byggdegården där charterfesten tog plats.
Först var det mat och underhållning vilket var himla skoj, jag hamnade jämte Janos Wencel, Anna och Håkan Berggren så det var skönt att man kom med folk man kände.
Efter maten drog Json&berg igång och började spela och jag hade så sjukt sjukt skoj!!! En riktigt lyckad kväll asså!

Idag vägrade jag (kunde i princip inte) lämna sängen innan klockan fyra då jag skulle upp till Örnahallen för att kolla på Rickard match som de vann med 3-0.

bilder kommer om nån dag när jag fått tag på dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Även kommit en helt ny sida samla ihop till Make up store och H&M helt gratis där med



http://gratisgratis.nu/?t=195

2009-03-30 @ 13:18:49
Postat av: sank

men jull for iii, nar jag sager blogga mera maaaanar jag inte ett futtigt inlagg. Pubba mera!! forresten, ordnar du paskfest na jag kommer hem, vice till ara? kyss!

2009-03-31 @ 14:11:51
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback