Tisdag

Fick precis ett mail av min mamma i USA, de ska vara hemma i sommar så nu är det bara till att boka in en resa! Jag funderar på att ta två veckor i juli :) Herrejissus vad jag längtar. Mitt år i u.s var lätt det bästa året i mitt liv. Allt med USA är underbart, speciellt på sommaren. En chailatte i solen, shoppa sommarklänningar på Tysons, poolhäng med killkompisarna på Overlee och framför allt att få träffa min kära vän Jane igen!!  

Annars har jag väl inte ett så jätte hädelserikt liv just för tillfället. Kors i taket så har jag faktist börjat träna... eller träna och träna, jag har gjort det två gånger sen i lördags. Det är allefall ett framsteg om man tänker på att jag tränar ca en halv gång om året!

Nu sitter jag hemma hos min alldeles underbara Rickard och väntar på att han ska komma hem, de har träning i stan ikväll så jag får kolla på House själv.

Sandra & Jag raggar taxibilar i NY i juli förra året

Min 'syster' Allie & Jag i juni


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-12 @ 11:07:07
Postat av: Anonym

fy fan no words! tycker du ska aka!!!

2009-03-12 @ 13:51:13
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback