Julia filmtipsar!

Varför har inte det nya Desperate avsnittet släppts? Funderar på om de kanske har uppehåll i usa men är det inte lite väl tidigt för det?

Förresten, igår kväll kollade vi på Cloverfield. Se aldrig den filmen! Är glad att jag inte gick på bion när jag bodde i staterna. Kommer ihåg att jag gärna ville se den då. Jag hade precis varit och hälsat på Sanky i NY när den kom ut och jag tyckte det verkade coolt när självaste Gudinnas head ramlade av.
Jag hade ganska höga förväntningar innan vi satte på den. Den började riktigt bra, avtog lite då monstret var väldigt overkligt. Men slutet! HALLÅ! Hur i hell kan man ha ett så dåligt slut?
Tacka vet jag romantiskakomedier, de kan man alltid lita på (ok, slutet i the break up suger med!).

För att ni ska slippa se kassa filmer kommer nu min toplista på bra filmer.

1.
How to lose a guy in 10days
2. Armageddon
3. Walk the Line
4. Pearl Harbour
5. Con Air
6. Batman - the dark knight

Kommentarer
Postat av: Johanna

7. Twilight. 8. New Moon =)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback