lite bilder

Jag har inte tagit mycket bilder på sistonde men här kan juag bjuda på några få. Ska ta ett kort på min nya frilla med, inte för att det är så himla stor skillnad egentligen, men vad gör man inte för Sanky! ;)

A pretty awesome cake, or what? Jag kanske ska satsa på bagare istället för att läsa någon lång utbildning?
 
Vårt vardagsrum har fått lite nyheter under förra veckan. Den hängande bollen med ljus i gav jag till Rickard på hans födelsedag. (Den var mest till mig själv!) och ljuslyktan i fönstret fick jag av Rickards mamma. Blev superglad för jag har varit på jakt efter precis en sådan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tårtan var inte bara fin, den var god också :)

2009-11-24 @ 09:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback