Lördag

Är precis klar efter 2,5 timmar hos frisören (mamma).  Halva hårsvallet försvann och färgen ändrades en liten nyans. Jag har varit trött på mitt långa hår och därför klippte jag av det. Det blev inte jättekort, ungefär vid axlarna, men jag ska känna på det tills imon och isåfall blir det lite kortare då.

Rickards föräldrar och syster har varit här sen i onsdags så det har varit full rulle hela tiden. Ricke visste inte om att de skulle komma så det blev en väldigt lyckad öevrraskning. Jag är superstolt över mig själv att jag lyckats hålla det och inte berättat :) Det har varit några riktigt lyckade dagar med gekåsbesök, lunch i halmstad och en heel del buzzspelande, där jag utklassade dem allihopa!
Nu har hela familjen Ahlund åkt tillbaka till Uppsala (även Ricke). Hylte Volley möter Tierp (som ligger vid Uppsala) imorgon och därför åkte laget upp idag. Jag hade antagligen följt med om det inte varit så att jag, Jenny och Mamma ska iväg imorgon :) Det ska bli såå spännande!

Nu ska jag nog åka hem för en helt ensam kväll :( Kanske beställer jag en pizza, kollar på Robinson och tycker synd om mig själv! Har en hel drös med prov som behövs rättas med.. phu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni göra??? :)

Postat av: Anonym

bild tack :)

2009-11-22 @ 19:05:02
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

bild tack :)

2009-11-22 @ 19:05:08
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback