Lördag

Igår hade jag en supertrevlig kväll! Millan fyller år i veckan så vi var hemma hos Sabina för att fira henne. Det blev tacos, singstar och dans innan vi gick fram till Gästis. Jag gick i princip inte ens in eftersom jag träffade massa gamla kompisar utanför!
Kvällen avslutades med efterfest hemma hos Sabina och Patrik innan jag åkte hem till Ricke som väntade (okej, han väntade inte alls.. han sov!) där hemma.

Idag har jag inte dirket mått prima. Har ändå försökt göra det bästa av dagen. Vi låg mest i soffan och kollade på Pippi Långstrump hela förmiddagen innan det blev dags för en liten siesta ;)
Tillslut fick man rycka upp sig och bege sig in till stan eftersom vi hade bokat bowling på Rejmes. Jag, Jenny och Rickard hade en spännande match. Rickard vann första serien och jag den andra. Tyvärr hade fanskapet bättre totalpoäng än mig så han blev stormästare (antar att det var lite fusk inblandat!) Han är ju så lång att det räcker med att slänga fram näven, då har han ca 50cm kvar till käglorna!

Nu ikväll har vi gjort egen pizza och ska snart bege oss till säng. Imorgon ska vi gå upp tidigt för att åka till Göteborg. Vi ska först ta en runda på IKEA innan det blir dags att åka ut till Landvetter för att hämta mamma & pappa som kommer hem från Thailand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback