mitt nya kontor :)

Jag har fått ett kontor här hemma! Jippie! Eller ett halvt kontor allefall, vi delar ju på det. Man kan tydligt se vilken sida som är min. Nej, det är inte den högra sidan som är min.
Ricke har det prydligt och fint på sin sida medans min sida ser snäppet värre ut. Jag som oftast är ganska organiserad av mig. Man ser inte ens min data under alla prov och pärmar.. (tacka vet jag rickes data!) Jag ska försöka rätta alla 9ornas prov och 8ornas inlämningsarbeten idag, då kanske det ser lite bättre ut sen.
Wish me luck!

Ikväll har inte aset någon träning så jag ska bjussa på finmiddag och kanske en film till det? Jag köpte en mumsig entrecote bit igår. Den ska stekas lite halvdan så blodet rinner ur den, så ska en riktig köttabit ätas. Till det serveras klyftpotatis, beasås och fetaost med rödlök. Nu blev ni alla, utom Jojjo, avis va?

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Däremot blev jag avis på ditt "KONTOR" jag måste nämligen fixa ett själv snart!

2009-11-26 @ 21:01:36
Postat av: Anonym

Det kom ju ett och annat dregel från mungipan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback