Söndag

Igår när jag och Jenny kom hem upptäckte vi något jättretråkigt. Min lilla kisse Maja haltade och kunde inte gå på sitt vänstra bakben. Jag blev såklart jätteorolig och började gråta så Jenny fick ringa in till Slöinge veterinärklinik. De tyckte att vi skulle avvakta några dagar och se om hon blev bättre, om inte skulle vi komma in med henne.

På kvällen hade vi ju bokat bord på Wild West så vi fick åka in till stan, funderade lite på om vi skulle avboka och stanna hemma hos Maja, men vi kunde ju inte bara sitta inne en hel kväll och titta på henne.
Maten var som vanligt utsökt! Vi åt tills magen inte pallade mer och sen blev det raka vägen till Kamilla, Jennys kompis som hade förfest.
Jag, Jenny, Rickard och Matt (ny kille i Rickards lag som kommer från LA) gick till tre hjärtan och hade en riktigt skoj kväll :)

Idag åkte vi hem så snabbt vi kunde för att kolla till Maja. Inga förbättringar :( Så jag ringde till veterinären och fick en tid imorgon. Min stackars kisse :( :(
Hoppas verkligen att det inte är något större fel på hennes lilla tass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback