Tisdag

Idag blev det ännu en dag i ledighetens tecken. Dock vaknade jag av en tjutande lastbil. De håller på att lägga om taket här och lastbilen tjuter så att fönsterna skakar varje gång den backar!

Även om man kan tro att jag legat i soffan hela dagen så har jag faktist inte gjort det. Mina stackars 9or ska ha prov denna veckan och jag har suttit halva dagen med att slänga ihop ett lagom svårt prov. Det är ingenting man gör på en kvart, kan jag lova!. Detta provet handlar om konsumentekonomi, dvs reklam, olika köplagar etc.

Snart kommer fanskapet hem från jobbet med. I vanliga fall brukar jag stå vid spisen vid denna tidpunk för att ha det klart till han kommer hem.. men, igår gjorde jag köttfärsås till halva hylte så här blir ingen matlaganing mer under 2009!!!

Äntligen dags för soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback