alot to do!

Jag njuter verkligen att få vara ledig några dagar denna veckan. Att kunna sova så länge man vill, sitta som en sunk i soffan hela dagen och inte göra någonting. Men det är väl egentligen meningen att man ska göra saker när man är ledig som man inte hinner med när man jobbar.
Därför måste jag nog ta tag i lite saker idag. Även om jag inte vill det!
Vi är fortfarande utan köksbord eftersom det blivit ommålat, så jag måste se till att få hit det idag. Jag måste vatten hos firrarna. Jag måste diska, städa och tvätta. och framförallt måste jag maila min familj i usa. Vi mailar varandra varannan månad ungefär och då har man så himla mycket att berätta om. Därför tar det minst en timme att skriva ett mail.
Hur ska jag hinna med allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback