dags att måla igen!


hihi, det ser ut som rickard har shortsen långt ovanför naveln på bilden!

Här tror man att man ska få sova ut på morgonen men nej, då ringer fanskapets klocka för att han har morgonträning inne i halmstad. Jag är iofs van vid detta men det är ju allid kul att klaga lite!
Lika bra att gå upp i tid så man inte sover bort halva dagen. Det hade ju hänt ganska lätt annars!
Snart kommer pappa hit så ska vi fortsätta med matbordet och stolarna. Jag trodde ju bara att det skulle vara till att slänga på lite färg och sen var det klart. Men nej då, här skulle man visst slipa ner allting, sen grundmåla det, slipa en gång till, måla med riktigt färg.. vänta på att skiten ska torka och sen måla en sista gång! WTF! Jag kommer ju aldrig bli klar med detta! Hade varit lättare att bara köpt ett nytt bord :) Men nu har jag ju gett mig in i det och då får jag ta och avsluta det med.. om jag så ska få sitta på golvet och käka ett halvår till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback