onsdagskväll med mig själv!

Onsdag kväll, härligt! Nu har mer än halva arbetsveckan gått och man kan börja se fram emot helgen.
Jag stannade kvar på skolan två timmar efter jag slutade idag för att rätta proven. På två timmar fick jag rättat hälften av alla prov så jag skulle.. så jag antar att det blir några extra timmar där imorgon med för att rätta de sista. Gör jag det här hemma tar det dubbelt så lång tid eftersom jag hittar massa andra saker att göra.

Nu har jag bäddat ner mig här under täcket i soffan och väntar. Väntar och väntar på att Ricke ska komma hem från sin träning. Tittar ut genom föntret ibland men neej, ingen på ingång!
Jag får nöja mig med min kopp te och singoalla kakor istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte hur det blir... Vad ska ni göra? Se fotbollen? Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback