varför??????

Fan fan fan! Jag trodde verkligen att vi skulle lyckas denna gången. Vi gör ju precis som de sa i djuraffären att man skulle göra. Vi matar dem sex dagar i veckan, en gång om dagen. Byter 1/3 vatten en gång i veckan och häller i de där sakerna man ska ha i vattnet för att firrarna ska må bra.
MEN, nu efter inte ens en vecka dog första fisken. När jag var hemma på lunch låg han död på botten (bilden). I vanliga fall flyter de på ytan när de är döda men denna fisken låg, som ni ser, på botten. Jag trodde först bara att den sov middag men insåg sen att den var död :(
Snälla du där uppe, ta inte mina fiskar ifrån mig!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är han död på bilden?? Ser ju levande ut tycker jag! Är du helt säker på att han inte sov räv eller helt enkelt lekte kurragömma med boddan och dem andra??

2009-10-09 @ 23:54:09
Postat av: Sara

Först och främst, jag beklagar sorgen. Men du sa att ni matar honom "sex gånger i veckan, en gång om dagen". Då undrar jag: Vad hände med den sjunde dagen? Kan detta vara problemet?

2009-10-11 @ 18:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback