fredagsmys!

Nu är det freeedagsmyyyys!
Jisses va denna veckan gick fort! Känns som det var måndag i förrgår. Hoppas bara att helgen inte går lika fort.
Ikväll blir det självklart idol tittning här hemma. När jag var nere och handlade tidigare idag köpte jag massa frukt så det är tänkt att jag ska göra fruktsallad och glass lagom tills det börjar.
Rickes träning slutar klockan åtta så jag hoppas verkligen att han skyndar sig hem efter den ;) Annars kan han glömma fruktsalladen!

Imorgon drar jag nog tummen ut röven och slänger i lite ny färg i min stackars kaluffs. Dock kan jag inte bestämma mig för vilken färg. Antingen blir det snäppet ljusare eller snäppet mörkare (det finns ju inte så mycket annat att välja mellan!) Det lutar lite åt mörkare men det kan ändras snabbt! Time will tell!

Dags att börja hacka frukter.
Later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback